Jeśli pojawiły się problemy podczas składania zamówienia skontaktuj się z nami.
- Kategorie
-
Multimetr Limit 500 AUTO
287.19
Wysyłka z magazynu w ciągu | 2-3 dni robocze |
Cena przesyłki | 18.99 |
Dostępność w magazynie | 54 szt. |
Waga | 0.38 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 7311661285808 |
Wsparcie konsultanta? |
Multimetr cyfrowy do serwisu motoryzacyjnego. Przydatny do napraw samochodów, jachtów i motocykli. Duży wyświetlacz, wskazujący również prawidłowość dołączenia kabelków oraz wybrany zakres. Do mierzenia napięcia stałego/zmiennego, prądu stałego, rezystancji, ustawienia wałka rozrządu i prędkości obrotowej. Ponadto posiada następujące funkcje: test diodowy, test ciągłości obwodu z sygnalizacją akustyczną, pamięć wskazania „Hold", sygnalizacja niskiego stanu baterii.
Dostarczany w komplecie z kabelkami pomiarowymi, bateriami i instrukcją obsługi. Osłona gumowa i odkładana podpórka.
Długość podziałki 1999. Izolacja CAT II 1000V / CAT III 600 V wg IEC 61010. Zabezpieczony do 10 A.
Numer artykułu | 128580107 |
Masa (kg) | 0.380000 |
Długość (mm) | 179.00 |
Ilość w opakowaniu (szt.) | 1 |
Wymiary opakowania (mm) | 50x155x200 |
Grubość (mm) | 39.00 |
Szerokość (mm) | 88.00 |
Rozdzielczość pomiaru napięcia AC (V) | 0.00 |
Zakres pomiaru prądu DC (A) | 0.2 -10 |
Dokładność pomiaru prądu DC | ±(0.8% +5) |
Zakres pomiaru napięcia AC (V) | 2 - 750 |
Zakres pomiaru napięcia DC (V) | 0.2 - 1000 |
Rozdzielczość pomiaru napięcia DC | 0.1 mV |
Zakres pomiaru rezystancji | 200 Ω - 20 MΩ |
Rozdzielczość pomiaru rezystancji | 0.1 Ω |
Dokładność pomiaru rezystancji | ±(0,8% +5) |
Klasa zabezpieczenia | CAT II 1000 V, CAT III 600 V |
Rodzaj baterii | 6F22 (9 V) |
Ilość baterii (szt.) | 1 |
Dokładność pomiaru napięcia AC | ±(0,8% +5) |
Dokładność pomiaru napięcia DC | ±(0.5% +5) |
Rozdzielczość pomiaru kąta wałka rozrządu (stopnie) | 0.1000 |
Dokładność pomiaru kąta wałka rozrządu | ±(3% +5) |
Rozdzielczość pomiaru obrotów (obr./min) | 10.0 |
Dokładność pomiaru prędkości obrotowej | ±(3% +5) |
Podświetlanie wyświetlacza | Tak |
|
|
|
|
|
|
|
|